14 december 2009

Always

Always reclamefilmpje:
















tags & payoff:

Always maandverband
een schoner, droger gevoel
ervaar het verschil


ik gebruikte ook altijd ander maandverband
ik wist ook niet beter
toen ik Always ging gebruiken toen dacht ik eigenlijk van
goh, waarom heb ik dat niet eerder ontdekt

voice over:
het verschil tussen Always en ander maandverband
is het unieke dry weave toplaagje
dat leidt de vloeistof snel naar binnen
zodat de bovenkant schoner en droger blijft


nu ik Always gebruik láát ik geen dingen meer - die ik leuk vind
ik ga gewoon door met wat ik, eh, de rest van de maand doe
ben zelfbewust, zelfverzekerd (als je 't gebruikt)
't is echt de moeite waard
iedereen zou het moeten proberen

voice-over:
Always
een schoner, droger gevoel
ervaar het verschil