24 december 2009

FBTO ziektekostenverzekering (Monique van de Ven)

FBTO ziektekostenverzekering (Monique van de Ven) reclamefilmpje:








tags&payoff:
fbto; ziektekostenverzekering; monique van de ven

FBTO belde me laatst
toen zeiden ze:
we zijn bezig met een reclamefilmpje
over onze voordelige particuliere ziektekostenverzekering
en nu willen we dat u daar de hoofdrol in speelt

ik zeg: waarom ik?
nou, mevrouw van de ven
a. u bent klant bij ons en
b. u lijkt op ons:
u bent vriendelijk, recht door zee
en u doet niet moeilijk

tja, da's waar, dacht ik
maar wat moet ik dan zeggen, vroeg ik

nou, dat fbto een prima ziektekostenverzekering
heeft vanaf 20 gulden per maand
en dat het de laagste premie van nederland is
en dat de kinderen gratis zijn meeverzekerd
voor de tandarts

ik zeg: dát klinkt goed
dát wil ik wel zeggen!

bel direct o6-0058
voor alle informatie over onze
complete ziektekostenverzekering
met een lage premie
FBTO